Optymalizacja konwersji i jej korzyści
Internet daje niemalże nieograniczone możliwości promowania swojej marki, pozyskiwania lojalnych klientów oraz budowania określonego wizerunku. Istotną kwestią jest nie tylko sam wygląd strony www, ale też jej funkcjonalność, która pomaga osiągać określone cele. Metodą na zwiększenie wskaźnika sprzedaży i zainteresowania ofertą jest optymalizacja konwersji, na którą składa się szereg czynności wykonywanych przez internautów znajdujących się na witrynie. Na konwersję składa się między innymi założenie konta w e-sklepie, pozostawienie danych do przesyłania newslettera, kliknięcie na baner, zakup produktów lub obejrzenie video.
Oczywiście konwersja różni się pod kątem działalności prowadzonej przez przedsiębiorcę. Inna bowiem będzie dla właściciela sklepu internetowego, a jeszcze inna dla osób oferujących szkolenia. Fachową pomoc w optymalizacji zapewniają specjaliści z Webmetric. Ustalają oni cel, jaki chce osiągnąć klient, a następnie przystępują do działania. W swojej pracy nie zapominają o układzie strony czy wizerunku przedsiębiorstwa. Pracownicy agencji wykorzystują najnowocześniejsze narzędzia, dlatego usługi, jakie świadczą, odznaczają się skutecznością. Badają grupy docelowe, wykonują audyty i testują szaty graficzne, przyciski CTA, formularze kontaktowe oraz układy poszczególnych elementów będących na stronie.